Wednesday, November 5, 2008

HAri YAnG MaLaNG BAgi Ku....

Hari ni merupakan hari yg malang bg aku..nk thu x nape?? aku terbabas dlm buaian mimpi hinggakan aku x tersedar yg aku da terlewat tuk mhadiri exam..da la hari nie merupakan 1st paper aku exam tp sdh mbuat onar..

Sbnrnya xde la lewat sgt aku bangkit dr tdo cma aku mpnyai mslh pgangkutan tuk ke dewan exam..tba2 aku mjadi kalut n gelabah smcm cz jam menunjukan kol 8.45 sedangkan exam kol 9.00..ni la 2nd aku hmpir tlewat tuk exam gara2 ska tdo sblh pg..huhu..dlu kjadian ni penah tjadi kt aku msa semesta 3 ....msa tu aku mduduki paper psikologi pendidikan tp alhamdulilah aku dpt cntrol keadaan msa tu..

Erm berbalik pula kepada kisah hari ni..dlm kekalutan tuk ke dewan exam..jiwa n perasaan aku tiba2 mjadi kcau..kepalaku berpusing2 mencari jalan tuk pergi ke dewan exam dgn cepat.....dgn keadaan jiwa bercelaru..aku terus kuar bilik n menuju ke bus stop n mujurlah bus setia menunggu aku...tp perlu diingat dlm keadaan tdesak, seseorg mgkin mlakukan ape2 saje tnpa bfikiran waras...tp syukur alhamdulilah la bus mula bergerak...lega rasanya...

Dlm perjalanan ke dewan exam, aku tak mpnyai mslh tetapi bla aku smpai dewan exam..aku mpunyai mslh cz aku da xnmpk kwn2 aku..diorg smua da msk dewan..jd tpaksa la aku cri sndiri di mna tmpt exam paper aku...nasib baik ade pyelia yg btugas yg mbantu aku mcri tempat aku mduduki exam...thanks..huhuhu


No comments: